new post

“Scopul meu este să înţeleg dragostea. Ştiu că eram vie când am iubit şi mai ştiu că tot ce am acum,oricât ar părea de interesant, nu mă entuziasmează. Dragostea e însă teribilă: le-am văzut pe prietenele mele suferind şi nu vreau să mi se întâmple şi mie aşa ceva. Mă întreabă cum de reuşesc. Surâd şi tac, pentru că remediul este mai rău decât durerea; pur şi simplu nu mă îndrăgostesc. Deşi scopul meu e să înţeleg dragostea, deşi sufăr din cauza persoanelor cărora mi-am încredinţat inima, văd că cei care mi-au atins sufletul nu au reuşit să-mi trezească trupul, iar cei care mi-au mângâiat trupul n-au reuşit să-mi atingă sufletul.”

– Paulo Coelho – 11 Minute

10373839_766748903357431_4557536551319995970_n

Leave a Reply

