tablou de vara

Au fost vise… vise fugare, vise intense, vise ce iti taiau rasuflarea…apoi nimic. Si cat te-am asteptat , fiindca nopti lungi au fost , nopti seci si uscate ca aerul torid de vara. Am afundat capul in perna de atatea ori asteptandu-te , insa tot ce a venit a fost un negru abisal si rece. Voiam din nou vise, voiam sa am escapada mea nocturna , departe de realitatea pe care o refuzam cu toata fiinta mea. Acolo era de fiecare data o lumina placuta la apus de soare. O mare azura mangaia tarmul cu blandete , iar nisipul iti dadea impresia ca ai calca pe matase. In adierile line ale vantului se auzea un sunet de vioara, iar firicelele de nisip se ridicau ca intr-un nor de fum, jucandu-se printre razele timide ale soarelui. Priveam zarea cum isi amesteca culorile ca un pictor entuziasmat pe panza alba a cerului, iar din amestecul acela nebun ieseau nuante aprinse de rosu, roz , portocaliu si galben. Am pasit pe nisip pana la dunga uda ce il inghitea cu sete si am simtit cum un sentiment de libertate imi inunda toate celulele corpului purtandu-ma in extaz. Am inteles ca aceea era iubirea – o armonie sonora, tactila si vizuala. Imi parea totul atat de cunoscut… Apoi mi-am amintit de tine instantaneu si in acel Paradis care semana cu o plaja la apus de soare, cu nisip de matase si sunet de vioara, am simtit singuratatea. Nu imi venea sa cred ca pana si Paradisul are partea lui intunecata. De atunci fiecare noapte a fost golita de sens, parca nu a mai existat, iar drumul spre plaja sufletului meu a fost de negasit. Uneori imi este dor de acel apus de soare, insa nu mai constituie refugiul de altadata. Un vant stingher bate acum peste plaja goala, aducand cu el un aer de tristete, iar in acel pustiu s-au adunat una cate una toate temerile mele…….

Leave a Reply

