tu ce mai faci?

Tu ce mai faci? E intrebarea care imi ingheta fiecare parte din corp la gandul ca intr-o zi ne-o vom adresa. Tu mie, sau eu tie. Depindea de cine va uita primul. E intrebarea pe care as vrea totusi sa o folosesc de multe ori in loc de “te iubesc” si “imi e dor”. M-ar face sa nu ma simt egoista, sa te pun pe tine primul, asa cum te-am obisnuit.

Si ce sa mai fac acum cu un corp inghetat, cu un suflet amortit de frica si durere? A paralizat in mine tot ce te simtea pana acum, in orice fel. Si mai simt doar o zbatere ca cea din ochii celui ce ar vrea sa nu se duca si i-a venit timpul. Doar daca l-ai vazut pe acela, doar daca ai avut blestemul sa ti se ia totul ai sa intelegi…cum ti-a mai ramas doar o zvacnire innabusita, epuizata, ce iti reflecta in ochi disperarea din fata pierderii.

“Tu ce mai faci?”…Daca vreodata intrebarea asta nu ti-a lasat inlemnite simturile si nu te-a facut sa vrei sa fugi la capatul lumii doar ca sa nu o auzi, daca nu a sters pentru tine tot ce mai inseamna viata, nu ai iubit pe nimeni.  Tu ce mai faci acum cand sufletele ce isi jurau infinite dimineti impreuna nu se mai stiu? Tu cum traiesti cu presupusul gol pe care nu ai cum sa il umpli? Tu ce mai faci cu tine cand nu ma mai ai, cand nu te mai pastrez? Invata-ma putin din egoismul tau aproape inuman, caci nu mai am decat zvacnirea aia morbida ce ma ia cu totul, si m-a lasat deja fara suflet. Mi-e teama de unde o vei duce. Mi-e teama ca e la fel de ireversibila ca moartea.

Imi pun aceleasi intrebari retorice care nu cred ca imi vor da raspunsul vreodata. Si parca nu as vrea sa il aflu, caci acela mi-ar fi sfarsitul a tot ceea ce am invatat sa fiu pana acum. Si de-ai avea un minim drept, de ai putea macar intelege, ti le-as pune eu pe tava. Ti-as da resturi de suflet pe care alminteri m-as chinui o viata sa le mai pun in forma initiala, ti-as da principii, valori, emotii, asa cum ti-am dat inima si m-ai lasat fara ea, asa cum ti-am dat aerul meu ca sa te fac fericit si m-ai lasat sufocata. Ti-as da in continuare tot ce ti-ar face bine, caci adesea simt ca m-ai putea ucide si te-as iubi si mai mult.

Tu ce faci sa traiesti doar pentru tine? Tu ce mai faci fara mine? Tu cum respiri, tu cum zambesti?

Leave a Reply

