atunci cand nu vei mai putea sa ma ai

Iar atunci când nu vei putea să mă ai alături, ia-mă în tine. Ia-mă frumoasă și senină cum sunt acum. Naiva ta. Femeia ta. Ia-mă în suflet, să-ți fie cald când vei suferi sau când vei fi trădat. Ia-mi toate celulele moi și-un nerv ce va tresări la auzul tău. Ia-mă cu liniște, să împac inima ta când va bate puternic. Poate gândindu-te la mine, poate la alta. Doar strânge toate amintirile cu mine și fă-le pernă pentru zile mai triste. Știu că vei avea nevoie, pentru că te știu. Ia-mă goală, goală de orice remușcare că voi fi uitat de mine. Ia-mă în cuvintele tale, când vei striga un nume cunoscut. Sau când nu îți vor ajunge cuvinte să spui ce simți cu adevărat. Atunci, într-un fel atât de al nosttru, vei fi cu mine.

Atunci când nu vei mai putea să mă ai alături, ia-mă în tine. În sufletul tău. În inima ta. În cuvintele tale nespuse.

Leave a Reply

