Inceput

Daca ai putea sa dai timpul inapoi ai vrea sa schimbi ceva?

O intrebare care ma macina…nu stiam ce sa raspund. Si da si nu. Inca nu m-am hotarat.

Stiu ca tot ce am trait nu traieste oricine, iar candva vom trai doar din experiente si amintiri. Urcusul este mai important decat premiul. Cand atingi cerul ti se cer si multe sacrificii.

Nu regret nimic, si totusi regret totul. Este un amalgam de sentimente contrare. Nu! Nu regret nimic din ce am facut decat ca am avut incredere in persoanele nepotrivite, iar daca mi s-ar mai cere sa fac aceleasi sacrificii…nu le-as mai face. Nu are rost! Nu am pentru ce si cine!

Si totusi…acele fapte m-au adus asatzi aici: departe de casa, cu speranta si cu frica de necunoscut, cu curajul de a face fata provocarilor si de a ma aventura spre necunoscut. Da, voi risca, pentru asta voi lupta!IMG_3432Inc

Leave a Reply

