scrisoarea unui suflet regasit

Draga fosta iubire,

Dintre atatea suflete numai pe tine te.am gasit.  Te.am purtat mult timp inauntrul meu. Te.am iubit cum am stiut mai bine. Iubirea care am avut.o pentru tine m.a înălțat, m.a facut sa ma maturizez si sa cunosc cel mai puternic sentiment: sentimentul ca stii,pentru ce vrei sa traiesti, lupti, castigi si sa ai teluri. Asta inseamna iubirea pentru mine. Sa stii ca nu mai esti tu, esti o jumatate, iar cealalta jumatate este cel de langa tine. Iubirea mea pentru tine mi.ar fi dat putere sa trec peste toate si sa ajung chiar la capatul lumii pentru tine.  Nu sunt doar vorbe…este ce am simțit mult timp pentru tine. Numai ca tu…fosta jumatate, nu ai realizat.

Cel mai frumos sentiment din lume este sa stii ca apartii cuiva si ca viata este minunată datorită sentimentelor profunde.

Draga iubire, iti multumesc ca am avut aceasta experienta. Iar tu, fosta, iti multumesc ca m.ai invatat sa fiu in al noualea cer si totodata sa stiu cum este sa te prabusesti. M.am imbolnavit …am suferit…am plans…am urlat de durere. Nimeni nu m.a auzit,  aveam coltul meu unde plangeam pana nu mai aveam lacrimi, apoi ma ridicam si imi puneam masca de om cat de cat normal…E greu sa stii ca fosta jumatate a plecat din viata ta brusc, fara regrete. E mai dureros decat atunci cand moare, pentru ca atunci stii exact unde s.a dus. Nu mai ai asteptari, ci doar trebui e sa te consolezi. Nu ai variante, nu mai ai speranțe.

Draga fosta iubire, acum m.am resemnat. Pentru mine nu mai esti, nu mai existi. Exiști pentru altii, dar pentru mine tu ai devenit un leac. M.am regasit din nou, acum parca ma simt un om mai puternic, mai hotarat, mai ambitios. Mi.am dat seama ca nu numai iubirea ta a fost sinonima cu plasticul, dar si tu ai fost si esti atat de superficial. Cat am putut sa ma insel asupra ta…Acum, nu mai imi pare rau. Las alt suflet la fel ca tine, sa se bucure de superficialitatea ta, de calitatile si defectele tale.  Acum, nu mai sunt oarba, vad perfect ce suflet esti. Eu te credeam cel mai bun suflet…cat m.am inselat.

Da, acum doar orgoliul imi mai este rănit. Tot ce iti mai puteam cere este sa iti gasesti un suflet mai bun ca mine  iar tu ai decazut atat de mult si ti.ai luat un suflet care nu te incalzeste nici macar 20% din cat ai tu nevoie. Da, voiam sa te stiu mai bine fara mine, cu cineva care sa te merite si sa o meriti, dar se pare…ca din nou m.am înșelat.

Fosta mea iubirea, sper ca totuși sa vezi ca nu alegi bine. Eu iti vreau binele…si sper sa găsești o iubire mai mare decat ce am simțit noi si am avut. Sper sa dai de o persoana matura, harnica, sincera, buna…o fiinta speciala care te mai inalte pe culmile cele mai inalte.

Cu speranța,

Un suflet care te.a iubit sincer candva


Leave a Reply

