NeW post

Eram la petrecere.Niciun gand de dans, niciun gand de sarbatoare,si totusi el m-a invitat la dans. Am facut tot posibilul sa il calc pe picioare, sa ma lase. Dar nu. Muzica pe care o auzeam pe fundal era prea frumoasa si prea trista. Asa mi se pare romantismul: trist…

Aproape ca ii simt respiratia peste buzele mele si privirea lui cazand pe ochii apoi buzele mele. Ma dau mai departe,insa ma tine strans,de parca nu ar mai vrea sa ma lase sa plec. Il fixez,si ii vad privirea jucausa,apoi imi spoteste:

-Cu acei ochi ai putea dezbraca pe oricine si cu acea gura ai putea imprastia cel mai bun venin.

I-am zambit amar. Fusese joculetul meu,imi place sa ma joc cu mintile barbatilor.

-Am avut un profesor bun,ii soptesc.

 

Leave a Reply

