Conversatie cu un prieten

In aer era mirosul meu preferat:  cafea aromata cu scortisoara si brandy. Asa cum sorbea din cafea ma sorbea si pe mine…

-De ce ma privesti asa? il intrebai eu putin intimidata.

Surade.

-Frumoasa cum esti, orice barbat te-ar fi iubit nebuneste.

Surad, dar amar.

-Nu e adevarat, ii replicai eu. Foarte rari sunt barbatii capabili de o iubire mare. Nu ar sti ce sa faca cu ea.

-Suntem firi dificile…

-Nu, doar ca unii nu sunt capabili,atat.

Puse ceasca jos,se apropie de mine incat sa ii simt respiratia pe fata mea.

-Eu te-as iubi, insa tu nu mai iubi pe mine. Nu crezi este la fel si in cazul femeilor?

Am tresarit. Daca l-as iubi? Hmm…

-Te-as adora daca ai fi barbatul potrivit,i-am spus fixand-ul. Sunt capabila mai mult decat sa iubesc, insa nu pe oricine. Am avut de-a face cu “oricine” si m-am ars. Asa ca nu mai prefer jumatatile de masura. Vreau totul sau nimic, vreau real si nu iluzie,vreau sa fiu inteleasa si nu pacalita de o dragoste superficiala. Aceasta o gaseti peste tot,inslusiv noptile cand dormi cu un strain in pat. Voi,majoritatea doriti astfel de dragoste.

-Adica tu nu ai dorit-o vreodata?

Ridic o spanceana. Ma provoaca.

-Am avut parte de mai mult decat iubire dar si de iubire superficiala, insa nu ma pasioneaza decat la momentul repectiv. Apoi trece. de asta nu aleg o astfel de iubire pentru ca e una ieftina. Ador luxul de a cere si da ma mult.

A venit cu buzele mai aproape de buzele mele rosii,apoi il vedeam ca se lupta cu sine. Pana la  urma a ales sa soarba din ceea ce trebuia: din cafea.

 

 

Leave a Reply

